Dejt i skogen

Jag skulle träffa en kille efter jobbet. Vi hade inte pratat så länge, men vi bestämde för att vi skulle ses. Jag visste att det kommer sluta med att vi har sex med varandra men ville försöka inbilla mig att det här var en seriös kille.

Efter jobbet gick jag för att möta upp killen, vi skulle gå en promenad och bara chill prata hade vi bestämt, det är väl så man gör på en första dejt eller? Pratar? Hm aja när jag väl träffar människan så börjar vi gå en runda och snacka allmänt med varandra, sedan vill han att vi svänger av in på ett skogsområde, jag börjar bli jävligt tveksam hallå vem vill bara sådär gå in i skogen, men än så länge har han vart mycket trevlig så jag litar på honom. Vi går in på ett skogsområde och fortsätter prata med varandra. Han vill att vi sätter oss och det gör vi. Vi pratar och sedan lutar jag mig mot honom och ja ni vet hela grejen efter en stund så börjar vi kyssas smeka varandra. Dock kommer det lite gående människor så vi bestämmer oss för att flytta på oss till något annat ställe.

Till slut så går vi ut på en öppen äng med ganska högt gräs, jag känner att whata hell det här vet jag redan hur det ska sluta. Vi börjar kyssa varandra igen och jag tar av honom tröjan samtidigt som han tar av mig mina tights. Lägger mig ner på gräset med jackan under mig och han kysser mig. Sen drar jag ner hans jeans och suger av honom och sen lägger han mig ner igen och för in sin kuk i mig. Han börjar sakta knulla mig, men ganska snabbt ökar han takten. Det blir dock inte så långvarigt för han kommer ganska snabbt. Lite pinsamt tyckte han, men jag har vart med om det förr. Dock fick jag inte direkt så mycket njutning av det hela, men det lilla jag fick var skönt. Han var inte dålig, men jag hade önskat att jag skulle fått mer njutning. Vi klädde på oss och gick sedan mot bussen och jag tog mig hemåt.

Ibland är snabbt och kort skönt också. 4 sekunder, underbart är kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0