Film är en ursäkt

Satt hemma och kollade på film med en gammal kk. Vi skulle inte ha sex med varandra mer hade vi kommit överens om eftersom han hade börjat träffa en tjej. Umgås kan man väl tänkte vi för vi var ändå kompisar. Ni kan ju gissa hur det hela slutade..

Jag blev i ungefär mitten på filmen ganska uttråkad. Därför började jag kyssa honom på magen. Han bad mig sluta och ja frågade varför, för ja vet att han ville. Jag drog upp hans tröja och fortsatte naffsa lite lätt på hans mage, han började gny tyst. Började försiktigt knäppa upp hans jeans. Kände hur han tog sin hand och började smeka min bröst, han påpekar hur mycket han gillar de. Jag sätter mig gränsle över honom och kysser honom mjukt och han smeker mina bröst. Vi sitter och mys kysser varandra en liten stund innan han knäpper upp mina jeans och börjar smeka mig utanför mina hotpants. Jag stönar till men fortsätter att kyssa honom. Han lyfter sen upp mig och lägger sig över mig. Han fortsätter att smeka mig utanpå hotpantsen samtidigt som han fortsätter kyssa mig.

Jag drar av honom tröjan och han drar av mig mitt linne, vi kysser fortfarande varandra och jag känner hur hans kuk växer. Jag frågar om han är kåt och han svarar att han vill ta mig hårt, han är så kåt att han nästan sprängs. Jag drar av mig jeansen och ställer mig på alla fyra. Känner hur han smeker min rumpa och klämmer på den. Sedan smeker han mina bröst och viskar hur kåt jag gör honom bara genom att stå redo på alla fyra, jag ber honom ta tag i mina höfter och föra in sin kuk i min fitta. Han drar ner sina boxer och börjar sakta stöta in i mig. Så sköönt, han har gjort mig så våt att han glider lätt ut och in. Han stönar och berättar hur skönt det är att knulla mig, hur våt och underbar min fitta är. Han tar tag i min toffs och säger att han ska knulla mig riktigt hårt. Han håller tag i min toffs och höften, sedan börjar han knulla mig hårdare och hårdare. Jag stönar högt av njutning och ber hela tiden om att han ska knulla mig hårdare och hårdare.  Han släpper min toffs och håller båda sina händer om mina höfter. Han stönar högt och säger hur skönt det är att knulla mig. Jag känner hur svetten ringger på min rygg, han lägger sig över mig och vi känner varandras kroppar, värmen och svetten. Jag ber honom om att få rida honom tills han kommer. Han sätter sig i soffan och jag sätter mig gränsle över honom. Sakta börjar jag rida honom, men ökar ganska snabbt takten. Jag rider honom och känner hur djupt han kommer in i mig. Jag njuter till fullo och börjar nästan skrika så skönt är det. Han säger att han börjar närma sig till att komma, jag fortsätter att rida honom och vi stönar båda två.

Han gnyr till och kommer i mig, jag fortsätter rida honom lite till. Sedan kliver jag av honom och leker med tungan över hans kuk och slickar den ren. Jag ser honom i ögonen och ser hur han fortfarande njuter av att fått knulla mig. Sedan lägger vi oss nakna jämte varandra och ser slutet på filmen.

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/930577/sexarbra?claim=hk2xng36rhp">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0