Sex utomhus mot vägg is the shit

En riktigt röj kväll, var full som stryk och hade grymt kul med lite kompisar ute. Ingen fjortis fylla med spya utan en väldigt soft fylle kväll. Mötte upp en polare på vägen hem, vi gick och snackade lite och jag skulle bara vara snäll och hjälpa honom nyktra till litegrann. Gick en ordentlig runda, jag missade till och med min buss! Då är man jävligt snäll.

Efter en stund satte vi oss nedanför en skola och skulle bara prata, sagt och gjort egentligen vi började taffsa på varandra. Jag satte mig gränsle över hans knä och vi kysstes en stund medan han gled in med handen under min klänning mellan mina lår. Kallt utav helvete var det, men det hade jag glömt lika snabbt när han väl började smeka mig. Mer kyssar och stön innan jag reste på mig och började lätt knäppa upp hans jeans. Jävlades lite först med att naffsa utanför hans boxers. Sedan drog jag ner de och började suga av honom. Först sakta och retligt med tungan, kände hur han stönade till och hörde hur han viskande bad om att jag skulle ta den djupt ner i halsen. Fortsatte suga och tog den längre och längre ner i halsen. Efter att ha retat lite till med tungan bad han mig att ställa mig med ryggen mot honom, han viskade mig i örat och sa att han ville ta mig så hårt han kunde. Jag stönade fram ett ja medan han smekte mig mellan benen. Jag böjde mig framåt mot väggen och kände hur han trängde in i mig. Guud så skönt när den kommer bakifrån.

Han började retfullt knulla mig sakta och stöta till hårt då och då. Jag gnydde om att jag ville ha hårdare tag, att jag ville att han skulle visa vem som bestämde. Han tog tag i mina höfter och började knulla mig hårt. Inget mjuk sex här inte, det var hårt och enbart upphetsande. Jag stönade högt av njutning och bad om mer och mer hela tiden. Han tryckte upp mig mot väggen och knullade mig hårdare och hårdare. Kände att jag var påväg att komma och ville att han skulle fortsätta, han slutade ett ögonblick för att retas sedan utan att jag han bli beredd började han knulla mig riktigt hårt och skönt. Kände hur mina ben började skaka och hur skönt det var. Jag var så nära att komma och precis innan drar han sig ut. Bara för att vara elak.

Han la sig ner på marken och bad mig rida honom. Jag satte mig gränsle över honom och kände hur han gled in i mig. Jag började rida sakta och bad honom stöta in i mig för att få den djupare i mig. Jag började sedan öka takten och red honom snabbare och snabbare. Så grymt skönt, njöt och stönade. Hörde honom stöna och han bad mig rida hans kuk hårdare, sagt och gjort jag red den hårt. Jag kunde känna hur hans kuk pulserade inne i min fitta. Båda njöt npgot fruktansvärt. Så kåta som vi var. Han kände att han var på väg och bad mig fortsätta rida innan han bad mig suga av honom och svälja. Jag klev av honom och började suga av honom, han stönade högt och bad mig ta den djupare. Kände att han var på väg, han stönade högt att han kommer. Kände sperman i munnen och svalde, slickade honom ren.

Vi blev sittandes ett tag innan vi gick hemåt och skilldes åt. Ibland kan fylle knull bli jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0